Co to jest marketing szeptany w internecie ?

Z czym nam kojarzy się marketing szeptany?

Mi kojarzy się ze spotkaniem z dobrym znajomym. Jeżeli wiem, że kolega wcześniej kupił telewizor, a ja właśnie teraz zamierzam sobie kupić nowy, to przecież warto zapytać się o radę. Jakie ma zalety, jakie wady? Czy spełni moje oczekiwania. Często pytamy się znajomych o opinię na temat jakiegoś produktu i czy są zadowoleni z jego zakupu.

Marketing szeptany w internecie? Jak to dział? Buzz Marketing

W dobie internetu i sprzedaży przez niego, taką rolę dobrego znajomego pełnią inni użytkownicy sieci. Wymieniają się opiniami, wrażeniami i ocenami. Nie jesteśmy skazani tylko na jedną opinie, ale mamy szansę poznać kilka, często skrajnych wypowiedzi.

Marketing szeptany to potężna narzędzie, które pozwala nie tylko zachwalać Twój produkt, ale także  wykreować markę. Pozytywne opinie sprawiają, że klienci mają większe zaufanie, a co za tym idzie są skłonni więcej zostawić pieniędzy.

Na marketing szeptany składa się z wielu dziedzin takich jak:

  • Marketing wirusowy
  • Brand blogging
  • Community marketing
  • Product seeding
  • Cause marketing
  • Trendsetting
  • Casual marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *